[rt_reading_time label=”±” postfix=”minuten” postfix_singular=”minuut”]
[rt_reading_time label=”±” postfix=”minuten” postfix_singular=”minuut”]
B2B event Proximus
zaterdag 11 december 2021
De jaarlijkse inspiratie- en netwerkdag van deze digitale dienstenleverancier viel in het water door de tweede lockdown. Maar meer dan 700 klanten kwamen virtueel bijeenin plenaire sessies, netwerkmomenten en tijdens een verbindend live-concert! Zelfs concurrenten prezen de innovatieve opzet van dit event.
Klant
Proximus levert digitale diensten en communicatieoplossingen. Het wil daarmee een wereld van digitale mogelijkheden openen zodat mensen beter leven en slimmer werken. Jan Modaal kent Proximus dan wel als concurrent voor Telenet en Orange, maar Proximus heeft ook een hele bedrijfspoot die zich exclusief op grote bedrijven en organisaties richt en waar het zich opstelt als partner.
Oplossing
Samen met Proximus exploreerden we daarom alle mogelijkheden van online events en kwamen we tot en dagvullend programma. Dat bestond uit plenaire sessies met informatie en inspiratie, maar ook uit entertainment met een live mini-concert van Praga Kahn en de nieuwste presentatie van Lieven Scheire over Artificiële Intelligentie.
JDI stond in voor
Uitdaging
Jaarlijks organiseert Proximus een groots event om hun topbedrijfsklanten te informeren en inspireren. Dat event dient ook als netwerkdag en als smaakmaker voor prospecten. De vraag was tijdens corona dan ook hoe een gelijkaardig gevoel bij (potentiële) klanten kon teweeggebracht worden – en dat ondanks social distancing.